Metody promocji własnego sklepu z odzieżą używaną

Prowadzenie własnego sklepu second-hand to dziś po prostu opłacalny biznes, patrząc na to, jak dużym zainteresowaniem cieszą się lumpeksy, które kiedyś kojarzyły się przecież bardzo negatywnie.

Dziś jednak można tam znaleźć naprawdę wiele ciekawych i dobrej jakości rzeczy, dlatego też ciucholandy bardzo często przeżywają prawdziwe oblężenie.

Hurtownia odzieży używanej – Camelia w swojej ofercie obniża cenę za KG przy zakupie większej liczby ubrań.

Jeśli prowadzimy taki właśnie sklep to nie możemy jednak liczyć, że klienci sami do nas przyjdą, dlatego też potrzebne są pewne formy zachęcenia.

To, od czego powinniśmy zacząć przede wszystkim to dotarcie z informacją o naszym sklepie do jak największej liczby osób.

Dobrym rozwiązaniem mogą być na przykład ulotki, choć w mniejszych miastach nie mają one racji bytu, dlatego że tam informacja rozchodzi się tzw.

pocztą pantoflową.

Można decydować się także na różnego rodzaju promocje, jak również informować na witrynach sklepowych o nowych dostawach czy markowych produktach, dzięki czemu zyskamy regularnych klientów.